Skip to main content
Svar

betala slutfaktura

  • April 20, 2023
  • 3 svar
  • 508 visningar

Hej, jag vill betala slutfaktura på grund av att jag vill byta från tre tillbaka till halebop.

 

mvh

Bäst svar av Pettersson

@Loke.J Hej,

 

om du önskar att avsluta ditt abonnemang kontaktar du kundservice som kan hjälpa dig vidare. Du kan ringa 0735-300 400 och de har öppet 9-18. :)

3 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • April 20, 2023

@Loke.J Hej,

 

om du önskar att avsluta ditt abonnemang kontaktar du kundservice som kan hjälpa dig vidare. Du kan ringa 0735-300 400 och de har öppet 9-18. :)


  • Nykomling
  • November 14, 2023

Hej,

Jag vill beställa min slutfaktura hos er på nästkommande faktura då jag bytt operatör. 
Hur går det till med detta. Fick ett sms från er där det står att man ska kunna göra det på mitt 3 men jag hittar inte funktionen. 
 

Betalar via autogiro idag så kommer slutfakturan på autogiro då också. Hur går det till?


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • November 22, 2023

Hejsan 😉, @Ferboy79 

Vad jag vet så behöver man fortfarande kontakta kundservice på telefon för att få en slutfaktura.

0735-300-344

Kontakta Kundservice

/F