Hej, jag vill betala slutfaktura på grund av att jag vill byta från tre tillbaka till halebop.
mvh
Bäst svar av Pettersson
Visa originalHej, jag vill betala slutfaktura på grund av att jag vill byta från tre tillbaka till halebop.
mvh
Bäst svar av Pettersson
Visa original
om du önskar att avsluta ditt abonnemang kontaktar du kundservice som kan hjälpa dig vidare. Du kan ringa 0735-300 400 och de har öppet 9-18. :)
Hej,
Jag vill beställa min slutfaktura hos er på nästkommande faktura då jag bytt operatör.
Hur går det till med detta. Fick ett sms från er där det står att man ska kunna göra det på mitt 3 men jag hittar inte funktionen.
Betalar via autogiro idag så kommer slutfakturan på autogiro då också. Hur går det till?
Hejsan 😉,
Vad jag vet så behöver man fortfarande kontakta kundservice på telefon för att få en slutfaktura.
0735-300-344
/F
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑