Hej, jag vill betala slutfaktura på grund av att jag vill byta från tre tillbaka till halebop.
mvh
Hej, jag vill betala slutfaktura på grund av att jag vill byta från tre tillbaka till halebop.
mvh
om du önskar att avsluta ditt abonnemang kontaktar du kundservice som kan hjälpa dig vidare. Du kan ringa 0735-300 400 och de har öppet 9-18. :)
Hej,
Jag vill beställa min slutfaktura hos er på nästkommande faktura då jag bytt operatör.
Hur går det till med detta. Fick ett sms från er där det står att man ska kunna göra det på mitt 3 men jag hittar inte funktionen.
Betalar via autogiro idag så kommer slutfakturan på autogiro då också. Hur går det till?
Hejsan ,
Vad jag vet så behöver man fortfarande kontakta kundservice på telefon för att få en slutfaktura.
0735-300-344
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.