Skip to main content
Besvarat

Betalat fel faktura, gått till inkasso

  • 7 augusti 2018
  • 1 svar
  • 287 visningar

Hej!
Jag betalade fel faktura i Juli. Istället för Juni betalade jag för Juli alltså. Pratade med er kundtjänst och killen där sa att han skulle förlänga fakturadatum på Juni så att jag skulle betala den nu istället då. Nu har mitt abonnemang blivit spärrat och det står på min sida att det är inkasso på beloppet. När jag sen loggar in hos inkasso, så har jag ingen skuld där och har inte fått nåt brev! Lite svårt att klara upp det här när jag inte kan ringa!! Vad göra???

Bäst svar av Nils

Hej Vildvittran och varmt välkommen till 3Community!

I detta fall rekommenderar jag starkt att du tar kontakt direkt med vår kundservice som kan se över detta åt dig. Du hittar kontaktuppgifter här.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 822 kommentarer
  • Svar
  • 10 augusti 2018
Hej Vildvittran och varmt välkommen till 3Community!

I detta fall rekommenderar jag starkt att du tar kontakt direkt med vår kundservice som kan se över detta åt dig. Du hittar kontaktuppgifter här.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies