Skip to main content
Nykomling
January 27, 2026
Besvarat

betalningsmottagare

• January 27, 2026
  • 2 svar
  • 47 visningar

Hej, jag har använt er tjänst att betala med telefonen 160 kr på Jan fakturan. 
då jag inte minns transaktionen undrar jag om ni kan informera mig om vem betalningsmottagaren är, tack. 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan ​@JeaSeger! 👋

För att ta rygg på det som ​@Martin 20 år med 3 skriver så är det svårt att gå ner på detaljnivå på privata frågor. Beroende på betalningssättet du valde inne i Mitt3 så ser det lite annorlunda ut. Gjorde du en vanlig manuell betalning så bör betalningsmottagaren vara “Hi3G Access AB” - hoppas att det hjälper! 💛

2 svar

Martin 20 år med 3
    Superhjälte
    Superhjälte
    January 28, 2026

Hej, jag har använt er tjänst att betala med telefonen 160 kr på Jan fakturan. 
    då jag inte minns transaktionen undrar jag om ni kan informera mig om vem betalningsmottagaren är, tack. 
    mvh

jeannet 

@JeaSeger Hej, då detta är ett publikt forum så kan 3 inte svara på privata frågor här! Har du tillgång till Mitt3 så kan du få svaren den vägen? 

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.
    JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    January 29, 2026

Hejsan ​@JeaSeger! 👋

För att ta rygg på det som ​@Martin 20 år med 3 skriver så är det svårt att gå ner på detaljnivå på privata frågor. Beroende på betalningssättet du valde inne i Mitt3 så ser det lite annorlunda ut. Gjorde du en vanlig manuell betalning så bör betalningsmottagaren vara “Hi3G Access AB” - hoppas att det hjälper! 💛

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.