Skip to main content
Besvarat

Betalt faktura via Mitt3 men spärren är kvar!

• 17 juli 2018
  • 1 svar
  • 225 visningar

Mitt abonnemang blev spärrat nu! Jag gjorde en direktbetalning med mitt kreditkort igår och undrar då varför ni spärrar idag?? Det ska ju låsas upp en timme efter betalning! Och som sagt, så gjordes betalning igår...

Med vänlig hälsning, Victoria

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Välkommen till 3Community @Vildvittran!

Vid betalning av en faktura via Mitt3 kan det ta upp till 24 timmar innan vi tar emot betalningen.
Jag misstänker att ditt abonnemang är spärrat för fakturan som skickades ut i juni. Den förföll 28/6.

När vi väl tar emot en betalning kommer spärren för den obetalda, förfallna fakturan att släppas per automatik.

Det finns möjlighet för dig att se när vi mottagit betalningen genom att logga in på Mitt3.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 18 juli 2018
Välkommen till 3Community @Vildvittran!

Vid betalning av en faktura via Mitt3 kan det ta upp till 24 timmar innan vi tar emot betalningen.
Jag misstänker att ditt abonnemang är spärrat för fakturan som skickades ut i juni. Den förföll 28/6.

När vi väl tar emot en betalning kommer spärren för den obetalda, förfallna fakturan att släppas per automatik.

Det finns möjlighet för dig att se när vi mottagit betalningen genom att logga in på Mitt3.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies