Skip to main content
Besvarat

Betalt fakturan - När tas spärren bort?

  • 19 juli 2018
  • 1 svar
  • 296 visningar

Hej! Fick nyss ett sms om att ni spärrat mitt abonnemang då jag ej betalt min faktura, har vanligtvis autogiro men då mitt kort blivit skimmat kunde ni inte dra pengar denna månaden.
Jag betalade fakturan via direktbetalning med min bank (Swedbank) för tre dagar sen, den 16/7. Har ni inte fått betalningen eller vad händer?

Bäst svar av Jocke

Hej och välkommen till 3Community @Elin.hn!

Har du gjort din betalning via Mitt3 ska vi ha den inom 24 timmar. Genom att logga in på Mitt3 kan du se om vi har tagit emot den.

Har det gått tre dagar sedan du gjorde din betalning och spärren fortfarande inte har släppts. Då rekommenderar jag dig att kontakta kundservice.
Visa original

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 20 juli 2018
Hej och välkommen till 3Community @Elin.hn!

Har du gjort din betalning via Mitt3 ska vi ha den inom 24 timmar. Genom att logga in på Mitt3 kan du se om vi har tagit emot den.

Har det gått tre dagar sedan du gjorde din betalning och spärren fortfarande inte har släppts. Då rekommenderar jag dig att kontakta kundservice.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies