Skip to main content
Besvarat

Blivit debiterad på Rhodos

• 28 juli 2018
  • 1 svar
  • 579 visningar

Jag har fri surf gäller det även på Rhodos?
VÅr för får jag betala för "Datatrafik utlandet" när jag är på Rhodos?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura

Bäst svar av Pettersson

Just Rhodos ligger nära Turkiet och lite beroende på var man befinner sig så kan man anslutas till ett turkiskt nätverk istället, att använda mobilen i Turkiet kostar pengar eftersom de inte är med i EU. Vad som är viktigt är att man håller koll på vilken operatör som man är ansluten till. Det brukar stå i överkanten av telefonens skärm.

I Grekland kan du använda COSMOTE, Wind och Vodafone/VF GR. I Turkiet är det Turkcell, Vodafone TR och Avea.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2690 kommentarer
  • Svar
  • 28 juli 2018
Just Rhodos ligger nära Turkiet och lite beroende på var man befinner sig så kan man anslutas till ett turkiskt nätverk istället, att använda mobilen i Turkiet kostar pengar eftersom de inte är med i EU. Vad som är viktigt är att man håller koll på vilken operatör som man är ansluten till. Det brukar stå i överkanten av telefonens skärm.

I Grekland kan du använda COSMOTE, Wind och Vodafone/VF GR. I Turkiet är det Turkcell, Vodafone TR och Avea.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies