Hej!
Ser på min faktura att jag blivit debiterad för ett betalsamtal.
Jag har inte ringt något sådant och känner definitivt inte igen numret.
Vad kan jag göra?
Bäst svar av Nils
Visa originalHej!
Ser på min faktura att jag blivit debiterad för ett betalsamtal.
Jag har inte ringt något sådant och känner definitivt inte igen numret.
Vad kan jag göra?
Bäst svar av Nils
Visa originalHej
Du kan se lite mer specifikt vad det är direkt på samtalsspecifikationen som du kan hitta på fakturan direkt på Mitt3.
Om det är någon prenumeration eller så som startats av misstag kan du få hjälp av etiska rådet med att bestrida kostnaderna. Du hittar information på etiskaradet.se
Du kan även kontakta Tres kundservice direkt så kan dom hjälpa dig lägga in en spärr så att det inte sker framöver.
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑