Besvarat

Dubbeldragning

  • 5 januari 2019
  • Faktura
  • 1 svar
  • 36 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Hej, jag ser att ni dragit pengar två gånger från mitt konto i december. Behöver jag felanmäla eller göra något annat för att få tillbaks pengarna?

icon

Bästa svar av Pettersson 5 januari 2019, 12:54

Hej,

konstigt! Är det så att du har autogiro och har gjort en manuell betalning också eller liknande? Om du kollar på dragningen, är det samma OCR-nummer på båda? Och till sist, anger din bank-app samma information som Tink?

Generellt sett behöver du kontakta 3 för att få en återbetalning, om du inte gör det dras det som är för mycket inbetalt automatiskt av mot kommande fakturor.
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

konstigt! Är det så att du har autogiro och har gjort en manuell betalning också eller liknande? Om du kollar på dragningen, är det samma OCR-nummer på båda? Och till sist, anger din bank-app samma information som Tink?

Generellt sett behöver du kontakta 3 för att få en återbetalning, om du inte gör det dras det som är för mycket inbetalt automatiskt av mot kommande fakturor.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings