Besvarat

Dubbelfakturering?

  • 2 December 2019
  • 3 svar
  • 177 visningar

Varför faktureras jag för både mitt (gamla) 6gig OCH (nya) 15gig abonnemang i november?

icon

Bäst svar av Moby 3 December 2019, 00:11

Visa original

3 svar

Användarnivå 3
Emblem

Om du förlängde abonnemanget i november så får du betala för ditt gamla 6 gig fram till dagen då abonnemanget förlängdes och från den dagen betalar du för ditt nya abonnemang med 15 gig. Du betalar ju inte full månadsavgift för något av abonnemangen utan beroende på hur många dagar i november du hade respektive abonnemang betalat du per dag kan man säga.

Hej! Jag swischade er inbetalningen sen drogs det från autogiro med. Förlåt för krånglet. 
kan ni föra över pengarna igen? 

mvh Jonna 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej! Jag swischade er inbetalningen sen drogs det från autogiro med. Förlåt för krånglet. 
kan ni föra över pengarna igen? 

mvh Jonna 

 

Hejsan 🤗 , @Jonna Andersen 

Om det har blivit dubbel fakturerat  , så som i detta fallet . Så är det kundservice på telefon som gäller .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Dock har jag för mig det tar några dagar innan betalningar syns i 3 system .

 

Mvh F

Svara