Varför faktureras jag för både mitt (gamla) 6gig OCH (nya) 15gig abonnemang i november?
Bäst svar av Moby
Visa originalVarför faktureras jag för både mitt (gamla) 6gig OCH (nya) 15gig abonnemang i november?
Bäst svar av Moby
Visa originalOm du förlängde abonnemanget i november så får du betala för ditt gamla 6 gig fram till dagen då abonnemanget förlängdes och från den dagen betalar du för ditt nya abonnemang med 15 gig. Du betalar ju inte full månadsavgift för något av abonnemangen utan beroende på hur många dagar i november du hade respektive abonnemang betalat du per dag kan man säga.
Hej! Jag swischade er inbetalningen sen drogs det från autogiro med. Förlåt för krånglet.
kan ni föra över pengarna igen?
mvh Jonna
Hej! Jag swischade er inbetalningen sen drogs det från autogiro med. Förlåt för krånglet.
kan ni föra över pengarna igen?
mvh Jonna
Hejsan 🤗 ,
Om det har blivit dubbel fakturerat , så som i detta fallet . Så är det kundservice på telefon som gäller .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Dock har jag för mig det tar några dagar innan betalningar syns i 3 system .
Mvh F
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑