Skip to main content
Hur gör jag för att bli av med alla "extrakostnader" som hänger kvar sen mitt gamla abonnemang? Tex det bredband jag på till men nu vill ha bort, då surfplattan jag köpte till inte längre finns. Och finns det mer jag betalar för utöver min nya mobil och dess nät?



bRedigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnet har flyttats till abonnemang
Hej,



skulle rekommendera dig att ta bort bilden på fakturan du har lagt upp, för att minska risken att dina personuppgifter sprids.



Men som svar på din fråga: för att avsluta bredbandet behöver du ringa till 3s kundtjänst under kontorstider. Så kan de hjälpa dig med att ta bort det där. I övrigt har du en kostnad på 149kr som avser ett köp via mobil, kan vara en app, tjänst eller något via SMS-betalning. Om den summan återkommer och du inte vet vad det är, skulle jag rekommendera att du försöker kolla upp det närmare.

Lämna en kommentar