Besvarat

Få fakturan för nästa månad redan nu?

  • 22 August 2018
  • 2 svar
  • 241 visningar

Hej !

Jag skulle vilja få min faktura för nästa månad nu, då jag är på Pilgrimsvandring hela September i Spanien ! :)

Mvh Staffan L ( -------------- )

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Nils 24 August 2018, 09:36

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Jag tror tyvärr inte att det går - men det du kan göra är att betala in extra på din nuvarande faktura. Om du vet vad nästkommande faktura blir, kan du bara lägga till det beloppet på det du betalar nu. Så dras det av mot nästkommande. Betalar du in ännu mer, dras det på kommande fakturor.

Hänger du med? 🙂
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej Staffan Lageson och varmt välkommen till 3Community! :-)

Precis som @Pettersson skriver är det dessvärre inte möjligt. Fakturan i sig skapas först i början på månaden så det går inte att skicka ut den månaden innan.

Du kan dock precis som skrivet betala in mer på en tidigare faktura. Då läggs det du betalar för mycket per automatik tillgodo mot nästkommande faktura.

Ett annat tips är att du betalar din faktura på Mitt3 när du befinner dig i Spanien! 🙂
I Spanien kan du nämligen använda mobilen precis som i Sverige. Vi har en guide för hur du betalar fakturan via Mitt3. Jag länkar den nedan.

Betala fakturan via Mitt3.

Svara