Skip to main content

Jag provade betala min faktura via Tre appen i dag, kvitterade mes bank, id, män det hände inget, jag provade en gang till, men hände fortfarande inget, så jag blev osäker på vad som händ, är min betalning registrerat hos Tre? och nästa fråga är, blev den registrerat två gånger och vad gör jag nu? 

 

 

Hejsan 👋🏻 , @BirgerAR 

Har du sett att det dragits pengar ifrån ditt bank konto när du försökt swisha betalningen ? 

Det kan säkert blivit någon fördröjning att den visar sig betald . Prova att logga in igen lite senare & se om  betalningen står som grön . 

Om betalningen skett 2 gånger , så blir pengar innestående till nästa faktura och dras av på den . 

Är det fortfarande problem och få fakturan betald . Så är det bra att kontakta 3 kundservice , så kan dom hjälpa dig . 

Här har du deras kontaktuppgifter . 
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/ F 


Lämna en kommentar