Besvarat

Faktura efter avslutat abonnemang

  • 11 December 2018
  • 1 svar
  • 637 visningar

Hej, i oktober bytte jag operatör och flyttade mitt nummer från er, fick då ett sms från er att det var tråkigt att jag skulle lämna er och tänkte då att mitt abonnemang hos er också skulle upphöra i samband med att ni inte skulle ha kvar mitt nummer. Nu fick jag en ny faktura från er och undrar om abonnemanget inte är uppsagt? Eftersom jag inte finns kvar i era system kan jag ju inte heller logga in på mitt 3 och se vad denna faktura avser. Tacksam för hälp.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tretin 12 December 2018, 11:59

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Halloj där @jenniej!

Ditt abonnemang faktureras eftersläpande, så om du exempelvis avslutade ditt abonnemang i novembermånad kommer din sista faktura för abonnemanget kalendermånaden därpå, december i detta exempel. Om du fortsätter att få fakturor efter ditt abonnemang är uppsagt och månaden därpå så kan det bero på att du har kvar ett abonnemang hos oss som inte sagts upp eller att du har fått en påminnelse debiterad.

Det står på fakturan vilken period det är debiterad för vilket kan hjälpa dig förstå fakturan bättre. Du kan alltid höra av dig till kundservice ifall det behövs. 🙂

Svara