Skip to main content
Besvarat

Faktura gått till Inkasso

• 6 februari 2024
  • 1 svar
  • 916 visningar

Hej då jag haft en rörig månad och många fakturor så har den fakturan jag fått hos 3 missats såg att den gått till inkasso men har inte fått något kan jag betala er eller ska jag vänta?

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Jake frisch!

Har fakturan gått till inkasso så är det till dem som du behöver betala. Du bör ha fått brev eller notis om nytt förfallodatum och OCR-nummer som du ska betala till. 

Om inte, så har du deras kontaktuppgifter här:

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 6 februari 2024

Hejsan @Jake frisch!

Har fakturan gått till inkasso så är det till dem som du behöver betala. Du bör ha fått brev eller notis om nytt förfallodatum och OCR-nummer som du ska betala till. 

Om inte, så har du deras kontaktuppgifter här:

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies