Besvarat

Fakturaavgift med Kivra?

• 11 april 2018
  • 2 svar
  • 1102 visningar

• Registrerad användare
  • 0 svar
Hej! Jag är inte säker på om detta är rätt ställe för min fråga, men jag provar. Är ny kund och har precis fått min första faktura. När jag tecknade abonnemanget blev jag informerad att min första faktura skulle komma hem och innehålla en fakturaavgift, men att jag sedan kunde anmäla mig till e-faktura eller autogiro för att slippa den extra avgiften. Nu har jag alltså fått fakturan, digitalt, i min Kivra-brevlåda. Hur kan det innebära faktureringsavgift?
icon

Bästa svar av Pettersson 12 april 2018, 05:23

Hej,

varför Kivra innebär en fakturaavgift vet jag inte. Men för att slippa den avgiften kan du använda e-faktura via din internetbank istället. Alternativt autogiro med SMS-notifikation. 🙂
Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +11
Hej,

varför Kivra innebär en fakturaavgift vet jag inte. Men för att slippa den avgiften kan du använda e-faktura via din internetbank istället. Alternativt autogiro med SMS-notifikation. 🙂
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Gitt1, och varmt välkommen ska du vara till 3Community!

Jag kan fylla i informationen gällande Kivra och fakturaavgiften. Även om man får fakturan i sin digitala brevlåda hos Kivra så tillkommer fakturaavgiften, men då som en administrativ avgift. Så för att undkomma den helt och hållet så rekommenderar jag att du gör som @Pettersson skrivit här i tidigare svar.

Hej,
varför Kivra innebär en fakturaavgift vet jag inte. Men för att slippa den avgiften kan du använda e-faktura via din internetbank istället. Alternativt autogiro med SMS-notifikation. :)

Svara