Skip to main content
Svar

Fakuturan visar högre belopp än förväntan

  • July 8, 2025
  • 1 svar
  • 47 visningar

Hej!

Enligt mobilsamtal med kundtjänsten har vi kommit överens att fakturan ska minska 10kr pga ett omöjligt samtal men min faktura är fortfarande oförändrad i Mitt3

Vänligen rätta till detta!

Tack!

Bäst svar av Pettersson

@DNowzari Hej,

 

fakturan på Mitt3 uppdateras inte om en justering har skett - du bör ha fått ett nytt belopp i samband med ditt samtal med kundtjänst som du ska betala in. Du kan använda samma betalningsuppgifter som fakturan du har fått.

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • July 8, 2025

@DNowzari Hej,

 

fakturan på Mitt3 uppdateras inte om en justering har skett - du bör ha fått ett nytt belopp i samband med ditt samtal med kundtjänst som du ska betala in. Du kan använda samma betalningsuppgifter som fakturan du har fått.