Skip to main content
Besvarat

fel kostand i månaden

• 14 april 2025
  • 1 svar
  • 46 visningar

Hej! Jag ringde till er i januari och ändrade mitt abonnemang så skulle betala de lägsta i månaden men får fortfarande betala 399 kr. Tror jag skulle betala 149 kr i månaden istället eller lägre. Med lite mindre surf. 

MVH 

Camilla 

Bäst svar av Pettersson

@Camelna Hej,

då detta är ett publikt forum är det svårt att svara på kundspecifika frågor. 

Vad jag dock tänker, så kanske du hade någon bindningstid eller liknande kvar på abonnemanget? Då sker förändringen först när bindningstiden har gått ut. Inne på Mitt3 kan du se om det finns någon bindningstid kvar samt vilket abonnemang du har. 

Du kan givetvis även kontakta kundservice som kan kika på ditt abonnemang, här hittar du chatten.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2698 kommentarer
  • Svar
  • 14 april 2025

@Camelna Hej,

då detta är ett publikt forum är det svårt att svara på kundspecifika frågor. 

Vad jag dock tänker, så kanske du hade någon bindningstid eller liknande kvar på abonnemanget? Då sker förändringen först när bindningstiden har gått ut. Inne på Mitt3 kan du se om det finns någon bindningstid kvar samt vilket abonnemang du har. 

Du kan givetvis även kontakta kundservice som kan kika på ditt abonnemang, här hittar du chatten.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies