Hej! Jag ringde till er i januari och ändrade mitt abonnemang så skulle betala de lägsta i månaden men får fortfarande betala 399 kr. Tror jag skulle betala 149 kr i månaden istället eller lägre. Med lite mindre surf.
MVH
Camilla
Hej! Jag ringde till er i januari och ändrade mitt abonnemang så skulle betala de lägsta i månaden men får fortfarande betala 399 kr. Tror jag skulle betala 149 kr i månaden istället eller lägre. Med lite mindre surf.
MVH
Camilla
Bäst svar av Pettersson
då detta är ett publikt forum är det svårt att svara på kundspecifika frågor.
Vad jag dock tänker, så kanske du hade någon bindningstid eller liknande kvar på abonnemanget? Då sker förändringen först när bindningstiden har gått ut. Inne på Mitt3 kan du se om det finns någon bindningstid kvar samt vilket abonnemang du har.
Du kan givetvis även kontakta kundservice som kan kika på ditt abonnemang, här hittar du chatten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.