Skip to main content
Nykomling
September 9, 2022
Besvarat

Fel på fakturan

• September 9, 2022
  • 2 svar
  • 277 visningar

fel på fakturan som vanligt

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Kenno! 👋

Tråkigt att höra att det är något på fakturan som inte stämmer. Vad är det för post på fakturan som rör till det?

💡Några vanliga saker som ofta skapar förvirring på fakturan är:

• Eftersläpande fakturering: Fakturan som du betalar i slutet på Augusti, avser perioden för Juli. Det betyder att ifall du fått exempelvis ett lägre pris inlagt på ditt abonnemang i Augusti - så ser du ändringen först på fakturan i September.

• Förhöjd avgift: Detta är kostnaden för din telefon - men anses ofta vara otydlig på grund av namnet.

Vi har även en artikel som förklarar hur man tyder sin faktura här:

Jag menar självklart inte på något sätt att du läst din faktura fel, utan vill bara hjälpa så gott det går i det här öppna forumet utan att gå in på detaljer.😁

Är du säker på att kostnaden är fel, så kan du chatta med oss här.

2 svar

KennoTrådskapare
Nykomling
September 9, 2022

varför måste jag kämpa med er varge månad?

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
September 9, 2022

Hejsan @Kenno! 👋

Tråkigt att höra att det är något på fakturan som inte stämmer. Vad är det för post på fakturan som rör till det?

💡Några vanliga saker som ofta skapar förvirring på fakturan är:

• Eftersläpande fakturering: Fakturan som du betalar i slutet på Augusti, avser perioden för Juli. Det betyder att ifall du fått exempelvis ett lägre pris inlagt på ditt abonnemang i Augusti - så ser du ändringen först på fakturan i September.

• Förhöjd avgift: Detta är kostnaden för din telefon - men anses ofta vara otydlig på grund av namnet.

Vi har även en artikel som förklarar hur man tyder sin faktura här:

Jag menar självklart inte på något sätt att du läst din faktura fel, utan vill bara hjälpa så gott det går i det här öppna forumet utan att gå in på detaljer.😁

Är du säker på att kostnaden är fel, så kan du chatta med oss här.

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.