Besvarat

Fel på fakturan

  • 9 September 2022
  • 2 svar
  • 155 visningar

fel på fakturan som vanligt

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bästa svar av JeppePeppe 9 September 2022, 09:14

Visa original

2 svar

varför måste jag kämpa med er varge månad?

Användarnivå 7
Emblem +9

Hejsan @Kenno! 👋

Tråkigt att höra att det är något på fakturan som inte stämmer. Vad är det för post på fakturan som rör till det?
 

💡Några vanliga saker som ofta skapar förvirring på fakturan är:

  • Eftersläpande fakturering: Fakturan som du betalar i slutet på Augusti, avser perioden för Juli. Det betyder att ifall du fått exempelvis ett lägre pris inlagt på ditt abonnemang i Augusti - så ser du ändringen först på fakturan i September.
     
  • Förhöjd avgift: Detta är kostnaden för din telefon - men anses ofta vara otydlig på grund av namnet.

Vi har även en artikel som förklarar hur man tyder sin faktura här:

Jag menar självklart inte på något sätt att du läst din faktura fel, utan vill bara hjälpa så gott det går i det här öppna forumet utan att gå in på detaljer.😁

Är du säker på att kostnaden är fel, så kan du chatta med oss här.

Svara