Skip to main content

Jag råkade betala in faturan med tidigare månadsbet. OCR  min fråga är då visst kommer ni kunna ta dessa pengar och lägga på den rätta fakturan ?

Hej , 

Kan förstå att det kan bli lite galet med “OCR meddelandet” när det är så många nummer och olika för varje räkning . Det skulle nog inte skada och upplysa att det blivit fel via kundservice på chatt eller telefon . Så löser det nog sig till rätt faktura 🙂 .

 

Är ju lite förseningar på pappersfakturor för folk nu & så dras det 28e Januari denna månaden såg jag.  

 

  • Ring oss

    Ordinarie öppettider

    Måndag–fredag: 09.00–18.00
    Lördag–söndag: Stängt

    0735 300 400

  • Chatta med oss

    Chatten är stängd. Du kan skriva till oss via epostformuläret

    Ordinarie öppettider

    Måndag–fredag: 09.00–19.00
    Lördag: 09.00–15.00
    Söndagar & Helgdagar: stängt

    Vi hanterar inte följande ärenden via chatten, ring istället angående:

    • Uppsägning
    • Teknisk felsökning
    • Täckning
    • Returer
    • Företagsärenden

    Undrar du över din leverans, tryck här!

@Benny 

Mvh F 


Lämna en kommentar