Besvarat

Förfallen faktura, spärrat abonnemang

  • 9 May 2019
  • 1 svar
  • 165 visningar

Hej! Återigen har jag betalat mina fakturor som ni sagt men fick idag sms om att mitt abonnemang kan komma att spärras? Hur kan det gå till när vi är mitt i en utredning av vad som sker? Jag har ännu en gång betalat mina Fakturor på alla sätt men på något underligt sätt står det forfarande att de är förfallna.. hänger inte riktigt med? För pengar har dragits från mitt konto

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tretin 10 May 2019, 14:41

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Simonasad!

Det kan nog bero på att din betalning inte nått mottagaren. Oftast tar det ca. 3 bankdagar för din betalning om du betalar med bankgiro att nå mottagaren. Du brukar kunna se att beloppet är reserverat eller dragits ganska direkt efter du gjort din betalning, men det brukar ta några extra bankdagar förrns betalningen når mottagaren.

Svara