Besvarat

Försenad betalning

  • 2 October 2018
  • 1 svar
  • 219 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej,

uppmärksammade precis att jag inte fått någon faktura från er den här månaden. Har nu iaf betalat 519478114928 och pengar bör komma inom kort.

Mvh Per Albertsson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Tristan 2 October 2018, 20:18

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Peralb!

3Community är inte en del av 3:s Kundservice så om du vill vara säker på att ditt meddelande kommer fram rekommenderar jag dig att kontakta Kundservice på 0735 - 300 400.

De kan även kontrollera att din fakturaadress stämmer överens med var du faktiskt bor och också tipsa dig om alternativa sätt att få din faktura.
E-faktura som går raka vägen in till din internetbank är inte bara bra för miljön utan medför även att du slipper betala faktureringsavgift. : )

Svara