Besvarat

Försenad betalning av faktura

  • 1 April 2019
  • 5 svar
  • 720 visningar

Glömt att betala fakturan
icon

Bäst svar av Nils 1 April 2019, 15:57

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hej @Jessikaviktoria och varmt välkommen till 3Community.

Om du har glömt att betala fakturan kan du smidigt göra en betalning via Mitt3.

Vi har skapat en guide som visar hur du smidigt genomför detta. 😊

Glömt av misstag att betala fakturan för mars och har inga pengar förrän den 25 april. Kan man få uppskov utan att telefonen spärras? 
brukar inte slarva men av nån anledning trott att jag betalat fakturan men tydligen inte. 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej , sånt får du nog ta på telefon med kundservice . Är nog bra du gör det snarast , just för dig & att de är påsk . Antar det bästa skulle varit och fått den betald pronto såklart men . Antar att du även har en kommande räkning om ca 10 dagar också . 
 

men kundservice -> 


https://www.tre.se/support#kontaktaoss

( värt att ha fakturan på autogiro / E-faktura ) så slipper du merkostnad för papper och sådan hantering . Ett bättre sätt att ej missa oxkså :) 

Men ekonomiska frågor är det alltid bäst och ringa till kundservice direkt . För på nätet ska man inte lämna personliga uppgifter osäkrat :) 

@Lisaerikssons

mvh F 

Hej! Tack för svar 😀 fick hjälp att betala den så det är lugnt nu. Men fick panik för jag brukar aldrig nånsin glömma annars. Är mkt noga med mina räkningar 

 

glad påsk 😀😀

Användarnivå 6
Emblem +40

Så lite så ! Okej va gott ☺️ Det var de bästa sättet och få gjort det så skulle jag tro ! Hehe det händer alla , så är de ibland . 

tack 🙏🏻 

Önskar dig en god 🐣 påsk ! 
 

Med vänlig hälsning, F 

Svara