Skip to main content
Svar

Förstår inte faktura

  • March 26, 2025
  • 2 svar
  • 28 visningar

Jag har en faktura från er med med förfallodatum idag på 160 kr, jag förstår inte vad fakturan innefattar. Det verkar som ökad surf mängd med detta sa en av era säljare skulle ingå för mig.

Bäst svar av Limpen

 Hej ​@Ebba_M, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Vad det är du betalar för ska specificeras på fakturaspecifikationen som ​@Martin 3 kund i 19år skriver. 

Om du nyligen gjort om ditt avtal kan det vara värt att säkerställa din surfmängd och dina fasta månadskostnader via Mitt3:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Under rubriken Kostnader, klicka på Visa fasta månadskostnader

Här kan du se vad din månadskostnad ligger på, samt vilket/vilka abonnemang du har.

Tveka inte på att återkomma om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂

2 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Jag har en faktura från er med med förfallodatum idag på 160 kr, jag förstår inte vad fakturan innefattar. Det verkar som ökad surf mängd med detta sa en av era säljare skulle ingå för mig.

@Ebba_M Hej 👋

Är fakturan inte specificerad? 


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • March 31, 2025

 Hej ​@Ebba_M, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Vad det är du betalar för ska specificeras på fakturaspecifikationen som ​@Martin 3 kund i 19år skriver. 

Om du nyligen gjort om ditt avtal kan det vara värt att säkerställa din surfmängd och dina fasta månadskostnader via Mitt3:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Under rubriken Kostnader, klicka på Visa fasta månadskostnader

Här kan du se vad din månadskostnad ligger på, samt vilket/vilka abonnemang du har.

Tveka inte på att återkomma om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂