Skip to main content
Besvarat

Hög månadskostnad

  • 11 juni 2018
  • 1 svar
  • 481 visningar

Jag känner mig lurad.
Jag betalar mellan 13 och 15 hundra kronor per månad.
Det kan inte vara rätt.
Önskar att ni tittar över mitt abonnemang och jag vill omedelbart säga upp allt hos er.
Jag vill att efterhand som olika abonnemang går ut, avslutas.
Med vänlig hälsning
Charlotte

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då det inte följde forumets riktlinjer - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura

Bäst svar av Erik

Hej och varmt välkommen till 3Community!
Naturligtvis vill vi inte att du ska känna på detta vis och hjälper självklart till att hitta en lösning.

Det kan finnas flera orsaker till en högre månadskostnad, det kan handla om betalsamtal, utlandssamtal, köp av extra data etc. I andra fall kan det också bero på antalet abonnemang som står i ditt namn. Om du har nyligen tecknat ett nytt eller förlängt ett befintligt abonnemang kan vi givetvis hjälpa dig att se över det hela för att eventuellt sänka din månadskostnad.

Eftersom det handlar om ett väldigt specifikt / individuellt ärende behöver jag be dig att ta kontakt med vår kundservice som gladeligen hjälper dig vidare för att snabbt hitta en lösning som du blir nöjd med. Kontakta kundservice
Visa original

1 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 681 kommentarer
  • Svar
  • 11 juni 2018
Hej och varmt välkommen till 3Community!
Naturligtvis vill vi inte att du ska känna på detta vis och hjälper självklart till att hitta en lösning.

Det kan finnas flera orsaker till en högre månadskostnad, det kan handla om betalsamtal, utlandssamtal, köp av extra data etc. I andra fall kan det också bero på antalet abonnemang som står i ditt namn. Om du har nyligen tecknat ett nytt eller förlängt ett befintligt abonnemang kan vi givetvis hjälpa dig att se över det hela för att eventuellt sänka din månadskostnad.

Eftersom det handlar om ett väldigt specifikt / individuellt ärende behöver jag be dig att ta kontakt med vår kundservice som gladeligen hjälper dig vidare för att snabbt hitta en lösning som du blir nöjd med. Kontakta kundservice

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies