Hej! Hade missat att betala en faktura hos er. Har flyttat till Finland, och mitt mobila bank id blev spärrat och min bankdosa var i Sverige så kunde ej betala i tid. Den lämnades över till inkasso, men har betalt för den. Skulle ni kunna låsa upp mitt abonnemang igen? För har gått 2 veckor utan ATG kunna använda min mobil utan wi-fi. Och är i stort behov av att kunna ha en funderande mobil då jag använder den dagligen på mitt jobb.
Mvh Christoffer Lothe Persson
Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
Sida 1 / 1
Hejsan @Lothe !
Hör av dig till kundservice på chatten så kan dom hjälpa dig kika på detta så att du kan komma igång med abonnemanget igen. 🙂
Hör av dig till kundservice på chatten så kan dom hjälpa dig kika på detta så att du kan komma igång med abonnemanget igen. 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.