Hej! Jag hade missat betala min faktura då den var digital. Nu är den betald via länken ni skickade ut, jag tolkade som att det då inte skulle ta 2 dagar innan spärren släpptes? Sen på min faktura stod förfallodatum 28/11?
Sida 1 / 1
Hej!
Om du har betalat med kontokort bör det endast ta någon timme innan abonnemanget blir öppnat igen. Har du betalat via bankgiro tar det 2-3 arbetsdagar innan spärren tas bort. Skulle fakturan ha gått till inkasso tar det ytterligare tid.
Om det på fakturan stod förfallodatum 28/11, har du betalat rätt faktura då? Tänker bara så att du inte betalade novemberfakturan istället för den från oktober som var obetald. Detta kan du se via Mitt3.
Om du har betalat rätt faktura och abonnemanget inte har öppnats, kan du kontakta 3Kundservice via mail eller chatt här. De kan även hjälpa dig att se vilken faktura som är betald. 🙂
Om du har betalat med kontokort bör det endast ta någon timme innan abonnemanget blir öppnat igen. Har du betalat via bankgiro tar det 2-3 arbetsdagar innan spärren tas bort. Skulle fakturan ha gått till inkasso tar det ytterligare tid.
Om det på fakturan stod förfallodatum 28/11, har du betalat rätt faktura då? Tänker bara så att du inte betalade novemberfakturan istället för den från oktober som var obetald. Detta kan du se via Mitt3.
Om du har betalat rätt faktura och abonnemanget inte har öppnats, kan du kontakta 3Kundservice via mail eller chatt här. De kan även hjälpa dig att se vilken faktura som är betald. 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.