Besvarat
Hur skaffar jag autogiro utan internetbank?
hej
vill ha faktura på autogiro men har ingen internetbank eller bank id hur gör jag?
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
vill ha faktura på autogiro men har ingen internetbank eller bank id hur gör jag?
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
Hej!
Om du saknar både mobilt BankID och internetbank så kan du fortfarande absolut ansöka om autogiro. Du borde kunna kontakta din bank via telefon. Alternativt fylla i en blankett enligt nedan.
Du kan ladda ner en blankett här som du fyller i och skickar in till 3. Fyll i uppgifterna för betalningsmottagare enligt följande:
Namn: Hi3G Access AB
Fullständig adress: Box 30213, 104 25 Stockholm
Organisationsnr.: 556593-4899
Bankgironr.: 319-9973
Resten av fälten fyller du i själv med dina egna uppgifter.
Den ifyllda blanketten skickar du sedan till
3
Hi3G Access AB
Box 30213
104 25 Stockholm
Lycka till! :)
Länk till blankett: https://www.bankgirot.se/globalassets/dokument/e-formular/Autogiroanmalan_medgivande_till_kontonummer.pdf
Visa originalOm du saknar både mobilt BankID och internetbank så kan du fortfarande absolut ansöka om autogiro. Du borde kunna kontakta din bank via telefon. Alternativt fylla i en blankett enligt nedan.
Du kan ladda ner en blankett här som du fyller i och skickar in till 3. Fyll i uppgifterna för betalningsmottagare enligt följande:
Namn: Hi3G Access AB
Fullständig adress: Box 30213, 104 25 Stockholm
Organisationsnr.: 556593-4899
Bankgironr.: 319-9973
Resten av fälten fyller du i själv med dina egna uppgifter.
Den ifyllda blanketten skickar du sedan till
3
Hi3G Access AB
Box 30213
104 25 Stockholm
Lycka till! :)
Länk till blankett: https://www.bankgirot.se/globalassets/dokument/e-formular/Autogiroanmalan_medgivande_till_kontonummer.pdf
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.