Skip to main content

Mitt3 är dina egna sidor på webben där du själv kan administrera ditt eller dina abonnemang och följa användandet i realtid. Tjänsten är självklart kostnadsfri och du hittar Mitt3 antingen som app eller på tre.se/mitt3

 

Detta kan du göra på Mitt3 idag:

 

Abonnemang & avtal

Du kan enkelt komma åt dina gamla och befintliga avtal. Här finner du information om uppsägningstid, mobilens IMEI nummer, fasta kostnader, etc.

  • Se din PUK-kod
  • Följa ditt användande i realtid
  • Se vad som ingår i ditt abonnemang
  • Se bindningstid, uppsägningstid och när du kan förlänga abonnemanget
  • Byta abonnemang
  • Ändra kostnadstak
  • Beställa och aktivera SIM-kort / eSIM
  • Se dina avtal

Tjänster & surf

Få en tydlig överblick över dina abonnemang och dina tilläggstjänster. Här kan du lätt hantera dina tjänster och/eller köpa extra surf.

  • Se dina tjänster
  • Lägga till/ta bort tjänster
  • Köpa extra surf
  • Slå på och av 3Svar
  • Se vilka abonnemang delar surf

Faktura

Betala, se och ladda ned dina 24 senaste fakturorna i PDF-format.

  • Anmäla Autogiro
  • Se, ladda ned och betala fakturor (24 senaste)
  • Se fasta kostnader
  • Ändra faktureringsadress

Nummer

Inställningar för nummervisning och nummerflytt.

  • Beställa nummerflytt
  • Administrera nummervisning

 

 

Skapa Mitt3-konto:

Vid inloggning/registrering får du två val som båda ger dig möjlighet att administrera ditt/dina abonnemang direkt via webben eller Mitt3-appen.

Logga in med Mobilt BankID - Inloggningssättet är endast möjligt för abonnemangsägaren och kräver ingen registrering.

 

Via Mitt3 appen:

 

 

Via webben:

 

  1. Välj “Mobilt BankID” och klicka på QR symbolen i mobilen.
  2. Skanna QR koden på skärmen med mobilen och signera.