Skip to main content

Hej på er,

först en liten bakgrund:

Jag håller på att säga upp mitt abonnemang hos er eftersom jag numera bor permanent i Finland. Fram tills nu har jag kunnat betala mina månatliga fakturor via “mitt tre” som slussar mig till min nätbank, men nu ser jag inte mina fakturor på “mitt tre” längre. Jag ringde er om att få en faktura via email; den kom men den har tyvärr bara banknummer i svenskt format = går inte att betala från min nätbank. Jag har alltså inget svenskt bankkonto i bruk längre. 

 

Sedan huvudfrågan:

Är det möjligt att få ett iban-nummer (internationellt banknummer) att betala till? 


Hälsningar // William

 

 

Hej,

 

just nu kan det finnas svårigheter med att betala fakturan via Mitt3, det är antaligen dessa du drabbas av. Här kan du ser mer information om aktuella störningar.

 

Om du önskar betala din faktura från ett utländskt bankkonto är det följande information du behöver ange,

  • Fakturanummer
  • BIC code ESSESESS
  • BAN no: SE51 5000 0000 0556 5102 7238
  • Hi3G Access AB, Entrétorget 5, 121 47 Johanneshov

 

Hoppas att detta hjälper dig! :) 


Lämna en kommentar