Hej! Jag undrar varför ni hos TRE aldrig håller vad ni lovat å ringer tillbaka. Sökt hjälp under flera månader pga felaktiga fakturor å blir visserligen vänligt bemött men får oxå svaret man förstår problematiken å ska ordna upp å återkomma men ingen återkommer å nu ligger felaktiga fakturor obetalda å riskerar därmed avstängning????!!!!!
/Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @J.A !
Jag ber verkligen om ursäkt att du ännu inte fått hjälp med ditt ärende!
Eftersom det verkar som att ärendet avser just specificerat din faktura, så behöver jag be dig ta kontakt med vår kundservice på telefon och förklarar vad du anser är fel, så att vi kan gå igenom det med dig och rätta till eventuella fel.
Jag ber verkligen om ursäkt att du ännu inte fått hjälp med ditt ärende!
Eftersom det verkar som att ärendet avser just specificerat din faktura, så behöver jag be dig ta kontakt med vår kundservice på telefon och förklarar vad du anser är fel, så att vi kan gå igenom det med dig och rätta till eventuella fel.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.