Skip to main content
Besvarat

Jag betalade räkningen två gånger

• 26 mars 2025
  • 1 svar
  • 27 visningar

Hej. Jag var sen med betalningen, jag hade problem med betalningsalternativen och banken fick betalt. Räkningen betalades via swish, och räkningen drogs direkt från banken, och det betyder att jag betalade samma räkning två gånger. Jag hade sena räkningar

Bäst svar av Martin 3 kund i 19år

Delshad_M skrev:

Hej. Jag var sen med betalningen, jag hade problem med betalningsalternativen och banken fick betalt. Räkningen betalades via swish, och räkningen drogs direkt från banken, och det betyder att jag betalade samma räkning två gånger. Jag hade sena räkningar

@Delshad_M Hej 🙌

Om du råkat betala samma faktura två gånger så kommer överstigande belopp att tillgodoses mot nästkommande faktura, dvs du har tillgodo och beloppet kommer dras av från nästkommande faktura! 

Visa original

1 svar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
Delshad_M skrev:

@Delshad_M Hej 🙌

Om du råkat betala samma faktura två gånger så kommer överstigande belopp att tillgodoses mot nästkommande faktura, dvs du har tillgodo och beloppet kommer dras av från nästkommande faktura! 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies