Besvarat

Jag får en påminnelse om att betala en faktura.

  • 14 February 2023
  • 1 svar
  • 118 visningar

Hej! Fick precis en påminnelse via SMS om att en faktura inte är betald. Jag har autogiro så jag förstår inte riktigt hur ni jobbar. Jag har fått en pappersfaktura av er för någon vecka sedan men den betalade jag omgående. Nu förstår jag inte vad problemet är och jag kan inte logga in på Mitt 3 då bankgiroinloggningen på er sida inte fungerar.

Är det så att nu förlitar er på Postnord när ni skickar ut pappersfakturor måste ni tänka på att dessa inte alltid kommer fram och ta höjd för det. Deras förmåga är inte som förr. Det måste vara lätt att beställa nya fakturor.

Vad skall jag göra nu? Det går inte att logga in på Mitt 3 för att ni inte har en fungerande inloggningsfunktion (bank-id), jag har inga obetalda pappersfakturor som landat i min brevlåda och det skall finnas täckning för mitt autogiro, om inte banken har likviditetsproblem.

icon

Bäst svar av frodrik91 15 February 2023, 04:52

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @BillG 

 

Har du haft Autogiro ett längre tag eller precis ansökt om det ifrån att ha haft pappersfaktura ?

Du ska ju kunna se på din bank att det har dragits i slutet av Januari , alternativ logga in på Mitt3 med mejl eller BankID . Båda fungerar utan problem. Det kan du göra både i APP eller i Webbläsare på pc ,mobiler med mera.

På vad för enhet är det inloggningen ej fungerar för dig ?

Autogirot ska ha dragits i slutet av Januari. Så det är ju vid det tillfället täckning på kontot ska finnas . Sen tror jag den försöker igen om det misslyckats. Och om de inte funkar då, så blir de nog en pappersfaktura som påminnelse.

Om du behöver vidare hjälp , eller se över dina fakturor . Så kan du kontakta kundservice , så hjälper dom dig att se över allt .

Här har du deras uppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

 

Svara