har fåt en sms att ni godkänner inte mina personliga data och ni beskriver inte varför.
jag har koplat mina Mitt3 appen med kivra appen . eller om ni inte visar räkning vad betala i mitt3 appen då ni kan skicka det till mig genom kirva.
med hälsningar , Kaupo Püüa
Bäst svar av frodrik91
Hejsan , @kaupo
Om du har fått något sms om att något inte fungerar ,så rekommenderar jag dig att kontakta 3 Kundservice på länken nedan. Så hjälper dom dig angående vad som behöver göras.
Man ska kunna se sin faktura i Mitt3 Appen eller på hemsidan i webbläsare → https://www.tre.se/ Oavsett om du har Kivra som betalmetod.
Här har du även information om betalsätt med Kivra.
Om du har fått något sms om att något inte fungerar ,så rekommenderar jag dig att kontakta 3 Kundservice på länken nedan. Så hjälper dom dig angående vad som behöver göras.
Man ska kunna se sin faktura i Mitt3 Appen eller på hemsidan i webbläsare → https://www.tre.se/ Oavsett om du har Kivra som betalmetod.
Här har du även information om betalsätt med Kivra.
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte. Läs mer om vår cookiepolicy
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.