Besvarat

jag kan inte se mina fakguran vad måste jag betala som förskat, samma jag ser ej mina vebruaris annan fakturan

  • 1 March 2024
  • 1 svar
  • 21 visningar

har fåt en sms att ni godkänner inte mina personliga data och ni beskriver inte varför. 

jag har koplat mina Mitt3 appen med kivra appen . eller om ni inte visar räkning vad betala i mitt3 appen då ni kan skicka det till mig genom kirva.

med hälsningar , Kaupo Püüa

 

icon

Bäst svar av frodrik91 5 March 2024, 01:01

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @kaupo 

Om du har fått något sms om att något inte fungerar ,så rekommenderar jag dig att kontakta 3 Kundservice på länken nedan. Så hjälper dom dig angående vad som behöver göras.

Man ska kunna se sin faktura i Mitt3 Appen eller på hemsidan i webbläsare  → https://www.tre.se/ Oavsett om du har Kivra som betalmetod.

Här har du även information om betalsätt med Kivra.



Tre kundservice Chatt .
Kontakta Kundservice

/F

Svara