Besvarat

Jag tycker fakturan är för hög

  • 1 August 2018
  • 2 svar
  • 147 visningar

Hej

de 3 senaste fakturorna jag fått har varit för höga, utan anledning (anser jag)
Varför har vi blivit debiterade för samtal till annan operatör helt plötsligt
När det inte tidigare varit så.
Varför har det tidigare varit fria minuter och nu istället 100 fria min?
Varför heter inte abonnemang 3total längre?
Är det ngt som skett med abonnemanget?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Nils 6 August 2018, 13:14

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej! Har du förlängt ditt abonnemang med ny telefon eller liknande den senaste tiden alternativt gjort någon annan förändring, förlängt utan mobiltelefon?
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej Rikard och varmt välkommen till 3Community! :-)

Precis som Pettersson skriver så låter det som om att du nyligen ändrat abonnemanget till 3Surfa 2 GB. I detta abonnemang ingår det 100 fria minuter och därefter blir man debiterad per samtal.

Jag rekommenderar att du tar kontakt med Tre's kundservice för att se över detta direkt. Du hittar kontaktuppgifter här.

Svara