Har betalat en skuld för 6 dagar sedan (den 25:e) men mitt abonnemang är fortfarande spärrat? Måste jag ringa in och säga till eller vad är felet?
Sida 1 / 1
Den är betald står det i appen + så har jag startat om luren, inget funkar?
Comviq och tele2 verkar samma problem angående ringande osv..
Comviq och tele2 verkar samma problem angående ringande osv..
Hejsan @Geeran !
Välkommen till forumet! :-)
Ursäkta för sent svar. Om ens abonnemang har spärrats på grund av obetald faktura släpps den spärren när din betalning har inkommit till Tre.
Observera att om du betalat med bankgiro kan det ta upp till 3 bankdagar innan den når mottagaren. Om din faktura gått vidare till inkasso kan det även ta någon ytterligare bankdag innan betalningen når Tre.
Händer det att betalningen har inkommit med ditt abonnemang fortfarande är spärrat kan du alltid få hjälp av kundservice för att komma igång med ditt abonnemang igen.
Välkommen till forumet! :-)
Ursäkta för sent svar. Om ens abonnemang har spärrats på grund av obetald faktura släpps den spärren när din betalning har inkommit till Tre.
Observera att om du betalat med bankgiro kan det ta upp till 3 bankdagar innan den når mottagaren. Om din faktura gått vidare till inkasso kan det även ta någon ytterligare bankdag innan betalningen når Tre.
Händer det att betalningen har inkommit med ditt abonnemang fortfarande är spärrat kan du alltid få hjälp av kundservice för att komma igång med ditt abonnemang igen.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.