Skip to main content
Svar

månadsavgift skiljer sig från kvittot

  • July 14, 2023
  • 1 svar
  • 113 visningar

Min månadsavgift på inloggade läge på mina sidor stämmer inte överens med kvittot från elgiganten.

Bäst svar av frodrik91

Hejsan , @Pegfisk 

 

Här har du instruktioner över hur du tyder fakturan , och kan se vad som kan skilja dom åt .

Det kan vara att man t.ex betalar för pappersfaktura , försäkring för sin enhet/mobil ( man får första månaden gratis ) sen får man välja om man vill fortsätta eller ha den kvar för att skydda mobilen mot olika händelser.

Det bästa är att ta kontakt med Elgiganten där du gjorde avtalet , om det inte stämmer överens. Och sen kontakta 3 Kundservice vid behov om det behövs. 

 

Här har du instruktioner över hur du skaffar Autogiro / E-faktura ,  om du har en fakturaavgift i dagsläget och vill slippa den kostnaden långsiktigt.

 

Här har du kontaktuppgifter till 3 Kundservice om du behöver se över fakturan med dom.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • Svar
  • July 14, 2023

Hejsan , @Pegfisk 

 

Här har du instruktioner över hur du tyder fakturan , och kan se vad som kan skilja dom åt .

Det kan vara att man t.ex betalar för pappersfaktura , försäkring för sin enhet/mobil ( man får första månaden gratis ) sen får man välja om man vill fortsätta eller ha den kvar för att skydda mobilen mot olika händelser.

Det bästa är att ta kontakt med Elgiganten där du gjorde avtalet , om det inte stämmer överens. Och sen kontakta 3 Kundservice vid behov om det behövs. 

 

Här har du instruktioner över hur du skaffar Autogiro / E-faktura ,  om du har en fakturaavgift i dagsläget och vill slippa den kostnaden långsiktigt.

 

Här har du kontaktuppgifter till 3 Kundservice om du behöver se över fakturan med dom.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F