Besvarat

månadsavgift skiljer sig från kvittot

  • 14 July 2023
  • 1 svar
  • 105 visningar

Min månadsavgift på inloggade läge på mina sidor stämmer inte överens med kvittot från elgiganten.

icon

Bäst svar av frodrik91 14 July 2023, 18:32

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Pegfisk 

 

Här har du instruktioner över hur du tyder fakturan , och kan se vad som kan skilja dom åt .

Det kan vara att man t.ex betalar för pappersfaktura , försäkring för sin enhet/mobil ( man får första månaden gratis ) sen får man välja om man vill fortsätta eller ha den kvar för att skydda mobilen mot olika händelser.

Det bästa är att ta kontakt med Elgiganten där du gjorde avtalet , om det inte stämmer överens. Och sen kontakta 3 Kundservice vid behov om det behövs. 

 

Här har du instruktioner över hur du skaffar Autogiro / E-faktura ,  om du har en fakturaavgift i dagsläget och vill slippa den kostnaden långsiktigt.

 

Här har du kontaktuppgifter till 3 Kundservice om du behöver se över fakturan med dom.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Svara