Skip to main content
Hej,

Jag är mycket missnöjd med abonnemanget delvis att surfen tar slut ofta delvis att fakturan är högre än min hyra. Dessutom varför har jag två bredbandskostander? Vi har fiber in i huset som vi betalar för. Dessutom hade jag tidigare Viggo mobil bredbandsfaktura på 600 kr. Den är nu uppsagt sedan ett halvår och jag skulle få billigare faktura resten av perioden sep-dec, men bara en krediterades. Rena Mobilizera metoder igen!



>Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej, har jag förstått det rätt om jag säger att du har två

abonnemang via 3?

Har du tecknat dessa via tre eller via en återförsäljare?



Jag skulle kontakta Kundservice för att se vad som kan stå på. Har du ingått avtal via en annan återförsäljare (Viggo mm) så skulle jag verkligen läsa igenom dom avtalen igen. Och se över vad som ska ingå och så vidare.

Lämna en kommentar