Besvarat
Nu blev plötsligt min räkning enorm!
Hej 3! Förra månaden kom vi i ett samtal överens om att nästa räkning skulle inte bli såhär dyr! Beställde ert surf för er säljare lovade detta,skulle bli billigare än de 249 kr jag redan hade hos Halebop
Nu kom räkningen på 853 kr! Nästan 3 ggr högre än vad jag blev utlovad! Hade tänkt flytta hela min telefoni över till er när mitt RUBBET hos Halebop går ut, men det kan ni fet glömma! I morgon kommer jag ringa er och påminna er om vad ni lovade då jag betalade förra räkningen på över 700 kr bara för er surf! Har ingen telefon, inget tele abb hos er, har endast surf! Detta är helt oacceptabelt! Kommer säga upp allt hos er!
Skaffade ert obegränsade surf för 399 kr i mån och har ett litet sim min platta jag aldrig använder! Så arg jag är nu!
Nu kom räkningen på 853 kr! Nästan 3 ggr högre än vad jag blev utlovad! Hade tänkt flytta hela min telefoni över till er när mitt RUBBET hos Halebop går ut, men det kan ni fet glömma! I morgon kommer jag ringa er och påminna er om vad ni lovade då jag betalade förra räkningen på över 700 kr bara för er surf! Har ingen telefon, inget tele abb hos er, har endast surf! Detta är helt oacceptabelt! Kommer säga upp allt hos er!
Skaffade ert obegränsade surf för 399 kr i mån och har ett litet sim min platta jag aldrig använder! Så arg jag är nu!
Bäst svar av Erik
Hej @Rosling ! Tack för din fråga. :)
Av erfarenhet låter det som att du har tecknat eller förlängt ett bredbandsabonnemang. Eftersom bredband faktureras i förskott så betalar man för två perioder på den första fakturan. Det ser du enkelt på din "Specifikation" för abonnemanget det gäller, om du ser flera perioder så är det som har hänt.
Då kommer din kommande faktura vara betydligt mindre.
Som@Chipsgeneralen skriver går det enkelt att se fakturan på Mitt3. ☺️
Här är ett par artiklar kring ämnet:
Din första faktura
Högre faktura än väntat?
Visa originalAv erfarenhet låter det som att du har tecknat eller förlängt ett bredbandsabonnemang. Eftersom bredband faktureras i förskott så betalar man för två perioder på den första fakturan. Det ser du enkelt på din "Specifikation" för abonnemanget det gäller, om du ser flera perioder så är det som har hänt.
Då kommer din kommande faktura vara betydligt mindre.
Som
Här är ett par artiklar kring ämnet:
Din första faktura
Högre faktura än väntat?
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.