Skip to main content

Hej 3,

Jag köpte en ny mobil och lämnade in min gamla mobil för 4 månader sedan och jag har fortfarande inte fått någon abatter abonnemangspris min fakturor, så jag undrar vad problemet är?

Jag ringde er för 10 dagar sedan och ni sa att 291 kr skulle dras från fakturan varje månad från april till september, men jag ser inte detta avdrag från den senaste fakturan?

Mvh Eva

 

 

Hej ​@Eva_Z,

Jag besvarade din fråga i den tidigare tråden du skrev 🙂, klicka här nedan för att se svaret:

 

 

Vi har eftersläpande fakturor, vilket innebär att du får fakturan för april månad först i maj. I vissa fall kan detta leda till missförstånd. Det kan vara så att man menade att du skulle få rabatten från och med den faktura som gäller för april månad, det vill säga maj faktura. Då detta är ett publikt forum, och jag inte kan se exakt vad som hänt i ditt fall, är mitt råd att du kontaktar kundservice för att få reda på vad exakt som har hänt. Du kommer i kontakt med kundservice genom att klicka här


Lämna en kommentar