Skip to main content
Besvarat

Om avdrag från fakturan

• 9 april 2025
  • 1 svar
  • 29 visningar

Hej 3,

Jag köpte en ny mobil och lämnade in min gamla mobil för 4 månader sedan och jag har fortfarande inte fått någon abatter abonnemangspris min fakturor, så jag undrar vad problemet är?

Jag ringde er för 10 dagar sedan och ni sa att 291 kr skulle dras från fakturan varje månad från april till september, men jag ser inte detta avdrag från den senaste fakturan?

Mvh Eva

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Eva_Z,

Jag besvarade din fråga i den tidigare tråden du skrev 🙂, klicka här nedan för att se svaret:

https://community.tre.se/mobil-33/aatervunnen-mobiltelefon-7791

Vi har eftersläpande fakturor, vilket innebär att du får fakturan för april månad först i maj. I vissa fall kan detta leda till missförstånd. Det kan vara så att man menade att du skulle få rabatten från och med den faktura som gäller för april månad, det vill säga maj faktura. Då detta är ett publikt forum, och jag inte kan se exakt vad som hänt i ditt fall, är mitt råd att du kontaktar kundservice för att få reda på vad exakt som har hänt. Du kommer i kontakt med kundservice genom att klicka här

Visa original

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 9 april 2025

Hej ​@Eva_Z,

Jag besvarade din fråga i den tidigare tråden du skrev 🙂, klicka här nedan för att se svaret:

https://community.tre.se/mobil-33/aatervunnen-mobiltelefon-7791

Vi har eftersläpande fakturor, vilket innebär att du får fakturan för april månad först i maj. I vissa fall kan detta leda till missförstånd. Det kan vara så att man menade att du skulle få rabatten från och med den faktura som gäller för april månad, det vill säga maj faktura. Då detta är ett publikt forum, och jag inte kan se exakt vad som hänt i ditt fall, är mitt råd att du kontaktar kundservice för att få reda på vad exakt som har hänt. Du kommer i kontakt med kundservice genom att klicka här

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies