Skip to main content
Besvarat

Påminnelse trots betalad faktura?

  • 10 april 2018
  • 2 svar
  • 737 visningar

Har betalat min faktura och ändå får jag påminnelse om att jag inte betalat. Enligt bankkonto har det gått igenom.
Hur kommer det sig att det blir så här?

Bäst svar av Johnny

Hej @Juline, och varmt välkommen till 3Community!
Tack för att du bidrar med din fråga!

Precis som @Pettersson är inne på så låter det som att det rör sig om att betalningen inte har registrerats hos oss innan påminnelsefakturan skickades ut. Ibland så tar det några bankdagar innan betalningen registrerats hos oss om man gjort en betalning genom bankgiro. Skulle man vara sent ute med fakturan och behöva att betalningen registreras omgående så kan man använda sig av någon av följande betalningsmetoder:

  • Betalning via Mitt3. Logga in på Mitt3 och betala med kort. Du behöver kortnummer, CVC-kod och kortets giltighetsdatum tillgängligt.
  • Betalning med knappval Ring 0735300570 och gör en direktbetalning. Du behöver kortnummer, CVC-kod och kortets giltighetsdatum tillgängligt.
Hoppas att du fått svar på din fråga! 🙂

Redigerat: Jag har flyttat din fråga till fakturakategorin så att fler ska kunna ta del av svaret.
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 10 april 2018
Hej, vilket datum betalade du fakturan? Ibland så har fakturorna ganska tidiga förfallodatum och betalningen hinner inte registreras innan påminnelsen skickas ut.

Om du logga in på Mitt3, står fakturan som betald där?

Johnny
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Pensionerad Moderator
  • 16 april 2018
Hej @Juline, och varmt välkommen till 3Community!
Tack för att du bidrar med din fråga!

Precis som @Pettersson är inne på så låter det som att det rör sig om att betalningen inte har registrerats hos oss innan påminnelsefakturan skickades ut. Ibland så tar det några bankdagar innan betalningen registrerats hos oss om man gjort en betalning genom bankgiro. Skulle man vara sent ute med fakturan och behöva att betalningen registreras omgående så kan man använda sig av någon av följande betalningsmetoder:

  • Betalning via Mitt3. Logga in på Mitt3 och betala med kort. Du behöver kortnummer, CVC-kod och kortets giltighetsdatum tillgängligt.
  • Betalning med knappval Ring 0735300570 och gör en direktbetalning. Du behöver kortnummer, CVC-kod och kortets giltighetsdatum tillgängligt.
Hoppas att du fått svar på din fråga! 🙂

Redigerat: Jag har flyttat din fråga till fakturakategorin så att fler ska kunna ta del av svaret.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies