Skip to main content

Jag har ALLA problem att komma i kontakt med tre!!!

  • ringt två nummer, nedkopplade efter två val i talsvar.
  • Jag vill säga upp 3yrygg, chat visar till produkt på mina sidor, hittar ej.
  • förmedlade tjänster; köp via mobil, 582 kr, FÖRKLARA!

@Ajsn, tråkigt att höra att du inte kommit fram! Klicka här för att komma till vår chatt.

 

Jag skriver även här om hur du plockar bort 3Trygg och kikar närmare på vad förmedlade tjänster är:

 Ta bort 3Trygg: 

  1. Logga in på mitt3
  2. Klicka på din delbetalning(telefon, router, surfplatta) som tjänsten ligger på
  3. Under “Extratjänster” ser du 3Trygg, klicka på “Avbeställ tjänsten”.
  4. Bekräfta sedan med den orangea knappen “Avbeställ tjänsten”.
  5. Klart! Viktigt att tänka på är att du inte kan lägga till tjänsten när du väl har plockat bort den.

 

 Förmedlade tjänsterna på fakturan: 

  1. Logga in på Mitt3
  2. Skrolla ned till Kostnader och klicka på Visa alla fakturor
  3. Klicka på din senaste faktura, och Ladda ned som PDF
  4. Nu ser du fakturan. Bläddra nu till sidan Detaljspecifikation, där kan du se alla förmedlade tjänster, rörliga kostnader, betalsamtal osv.

Lämna en kommentar