Besvarat

Precis förlängt mitt abonnemang

  • 26 September 2019
  • 1 svar
  • 217 visningar

Hej! Ringde upp en kille här i tisdags och påminde mig om att mitt abonemang höll på att rinna ut, efter lite förslag och diskussion slutade det med att jag fortsätter hos er på 3 två år till med nya iPhone 11an! Får först lägga ett klagomål med att eran säljare sa att de skulle endast kosta mig 50kr extra i månaden i jämförelse med det abonnemang jag har nu. Kollade efter att de egentligen blev en 150kr imellan! Och de är ju inte riktigt ärligt gjort bara för att få sålt ett abonemang 🙂 och sen såg jag på eran hemsida att ni skickar med ett Google mini eller va det hette vid köp av abonemang! De prata jag och säljarn ingenting om men undrar om jag också kommer få mig ett nu när jag valt att stanna kvar hos er?
icon

Bäst svar av Nils 27 September 2019, 13:04

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan Emil och varmt välkommen till 3Community!

Beklagar verkligen om det har skett ett fel här! Det är inte så att detta kan röra sig om eventuellt resttillägg för gammalt abonnemang/mobil som gör att det är lite högre?

Med tanke på att det här är ett öppet forum har vi inte möjlighet att gå in och se över enskilda ärenden som detta, men du kan chatta med kunservice så kan dom kika på ordern direkt! 🙂👍🏻

Svara