Skip to main content

Hej!

jag märkte att det finns rörliga kostnader som står på min dotters nummer och det kommer meddelande till henna via sms som säger att “Du har beställt  en prenumeration på mobiApp Gemes . 50 kr per vecka under 50 veckor+ 50 kr. medlemsavgift(en gang). for att bekräfta beställningen sms:a GOTT tilll 72221” 

min dotter har inte bekräftat något, men trots det blev det rörliga kostnader på fakturan. jag gick på en tre butik och bad personalen kolla vad var det då sa hon att min dotter kanske hade godkänt något. Jag bad att hon stoppa detta och hon sa att hon hade gjort det. plötsligt märkte jag mera rörliga kostnader igen vilket gjorde mig irriterad. Jag blir mycket besviken för det inte första fel blir med mig under min medlemskap hos er. alltid går jag till butiken för att låsa ett problem säger de att det låst men det gör de inte. så jobbigt att man känner sig lurad två gånger. jag vill inte berätta om min första problem men jag vill att ni hjälpa med att stoppa rörliga kostnader på riktigt. för jag ser ingen mobilspel på min dotters mobiltelefon. Hoppas att ni hjälper!                               

Hej @Walaa Najjar!

Tråkigt att höra att det blivit lite strul! När var det du var inne i butiken och när fick du den senaste fakturan?

Anledningen till varför jag frågar är i och med att vi har eftersläpande fakturor. Så ifall du var inne i 3Butiken denna månad för att få hjälp med detta, så är det borta tills fakturan som kommer i Augusti - då augustis faktura avser perioden för Juli.

Jag rekommenderar att höra av dig till kundservice här, för att se så att allt är fixat! 😊


Lämna en kommentar