Hej!
jag märkte att det finns rörliga kostnader som står på min dotters nummer och det kommer meddelande till henna via sms som säger att “Du har beställt en prenumeration på mobiApp Gemes . 50 kr per vecka under 50 veckor+ 50 kr. medlemsavgift(en gang). for att bekräfta beställningen sms:a GOTT tilll 72221”
min dotter har inte bekräftat något, men trots det blev det rörliga kostnader på fakturan. jag gick på en tre butik och bad personalen kolla vad var det då sa hon att min dotter kanske hade godkänt något. Jag bad att hon stoppa detta och hon sa att hon hade gjort det. plötsligt märkte jag mera rörliga kostnader igen vilket gjorde mig irriterad. Jag blir mycket besviken för det inte första fel blir med mig under min medlemskap hos er. alltid går jag till butiken för att låsa ett problem säger de att det låst men det gör de inte. så jobbigt att man känner sig lurad två gånger. jag vill inte berätta om min första problem men jag vill att ni hjälpa med att stoppa rörliga kostnader på riktigt. för jag ser ingen mobilspel på min dotters mobiltelefon. Hoppas att ni hjälper!